lördag 24 mars 2012

Säljuppdrag bostadsrätt: 3 rum, pris: 500 000 - 1 000 000 kr, i Göteborg (Tolered)

Om du är fastighetsmäklare och använder nedanstående information för att kontakta säljaren och därigenom erhåller ett försäljningsuppdrag förbinder du dig att ersätta Boonus/Savy Scandinavia AB enligt gällande prislista och villkor. Om du är vill hitta en mäklare för att sälja din bostad besök www.stockholmmäklare.se, www.göteborgmäklare.se, www.malmömäklare.se, skånemäklare.se eller sverigemäklare.se. På fem minuter når du alla mäklare på din lokala marknad.

Försäljningsuppdrag
Förfrågan-ID: 537
Typ av bostadsrätt: Lägenhet
Stadsdel/område: Tolered
Postnummer: 417 27
Ort: Göteborg
Boyta: 51-75 kvm
Biyta: Välj en kvm
Antal rum: 3
Byggnadsår: 1950-51
Månadsavgift: 3268


Detta ingår:
Värme,Vatten,Kabel-TV,Parkeringsplats


Övriga upplysningar
Lägenheten ligger en halv trp upp. Balkong i sydväst. Nära Slättadamm grönomr. Vinds- och källarförråd. 2 tvättstugor i källaren. Lgh är förnärvarande uthyrd, då jag arbetar på annan ort. Denna hyresgäst ska flytta ut till 30/4. Jag har haft lgh uthyrd sedan 2004, varför jag inte precis kan beskriva den nuvarande standarden. Dusch/toalett är kaklat. Det var nygjort då jag köpte lgh 2002. Köket har standard (vita) luckor, vitvarorna är inte bytta under den tid jag haft lgh. Ingen diskmaskin. Golven är linolium/plast(?)


Förväntat pris och försäljningsstart
Pris: 500 000 - 1 000 000 kr kr
Försäljningsstart: Inom två veckor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar